بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال جوان ستاره ای در بین هواداران استقلال!

بارها نوشته بودیم و گفته بودیم که روزنامه استقلال جوان هر جوری که چاپ شود و حتی اگر تمام صفحات آن سفید با یک لوگو یا آرم روزنامه استقلال بیرون بیاید ،آنرا تهیه خواهیم کرد.
ولی در طول یکی دو ماه اخیر روند کلی و رویکردی که روزنامه درپیش گرفته بود،میشد گفت تقریبا فرقی با همان کاغذهای سفید نداشت!
منتهی در یک هفته اخیر واقعا تغییرات خوب و جالبی در روزنامه شاهد هستیم،که جای تقدیر و تشکر بسیار بر جای گذاشته است!با اینکه بنده زیاد به مصاحبه های دو صفحه ای و پوسترهای تکراری موافق نیستم و علاقه ای ندارم،اما چون اکثر مخاطبین آنها را دوست دارند،لذا ما هم همرنگ جماعت آنها را دوست داریم و می پذیریم.
مع الوصف؛جدا از انتقاداتی که در طی همین یکی دو ماه اخیر از روزنامه میشد،معتقدم در این روزها باید حق مطلب را ادا کرد و از زحمات یک گروه،که به خاطر فراهم کردن رضایت مخاطبین روزنامه شبانه روز تلاش می کنند،
می بایست تشکر بکنیم.
تمامی 6 روزنامه هفته گذشته خیلی خوب بود و روز پنجشنبه بسیار عالی.
کلام آخر:سه نکته یا به قولی غر زدن می ماند که اگر نگویم انگار چیزی نگفته ام!
در آماری از امیر قلعه نویی کار کرده بودید یک اشتباه در نوشتن تعداد گل خورده استقلال داشتید،و تعداد گلهای خورده استقلال را با گل زده جابجا کرده نوشته بودید!و همچنین ای کاش به این نکته در مورد آمار امیر خان در لیگ دوازدهم هم اشاره می کردید که استقلال در این فصل فقط دو شکست مقابل سایپا و تراکتور متحمل شده که امیر قلعه نویی در هر دو بازی بر روی نیمکت استقلال  نبوده!
یعنی امیر در تمامی بازیهای که این فصل روی نیمکت استقلال نشسته تیمش  هیچ باختی نداده و فقط 3 گل دریافت کرده است! و نکته دیگر در موردمصاحبه با اصغر حاجیلو  می باشد که به نقل از عمو اصغر در مورد ورزشگاه دربی سال 62 نوشته بودید 120 هزار نفر در استادیوم شهید شیرودی برای دیدن این دیدار آمده بودند!مطمئنا هر دو این اشتباهات  را نمی توان غلط املایی به حساب آورد !؟چون  که ....!
خلاصه اینکه ازکلیه اعضای تحریریه روزنامه استقلال بابت تلاشهای که در این چند روز و حتی ماههای قبل کشیده اند تشکر میکنیم و این نکته را هم به امیر قلعه نویی یادآوری می کنیم که این درسته که در تیم وی ستاره وجود ندارد و استقلال خودش ستاره می باشد،ولی باید گفت در میان هواداران استقلال ستاره ای وجود دارد به نام روزنامه استقلال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 8 / 1391برچسب:رسانه ها,روزنامه استقلال جوان,انتقاد,تشکر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com